Ons eerste webinar!

Op 9 mei geven wij onze eerste twee webinars. Van 16:00 tot 16:45 en van 19:00 tot 19:45 zullen wij van start gaan met de webinars over Unit Victor. Het webinar zal in teken staan van de Unit Victor app en onze stichting.

We gaan uitgebreid de verschillende functionaliteiten binnen de app bespreken. Denk hierbij aan:

• het belang van het aanvullen van je profiel

• hoe je funcionaliteiten kunt zoeken binnen de app

• hoe het buddysysteem werkt en hoe je hier gebruik van kunt maken

We bespreken niet alleen uitgebreid de app, maar wij geven ook meer informatie over onze stichting, ons doel, waar we naar toewerken in de toekomst en introduceren we ons enthousiaste team. Ook kun je al je vragen direct stellen en feedback geven.

Ons doel met betrekking tot het geven van een webinar is om onze gebruikers de app beter te laten begrijpen waardoor die nóg makkelijker in gebruik is. Ook is dit een mooie gelegenheid om live al je vragen te stellen over de app of Stichting Unit Victor en om feedback te geven.

Ben jij geïnteresseerd in ons webinar en wil je graag deelnemen? Twijfel niet en schrijf je in! Inschrijven kan via de volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScntdSVcPibzvKAuBezHvw6Q1zs4HMoZLa8PZSiD1VoI3e52w/viewform?usp=sf_link

Gebruikers enquête Unit Victor

VETERANEN - Paul de Graaff