Gebruikers enquête Unit Victor

Achter de schermen werken wij continue verder aan de doorontwikkeling van de Unit Victor app. Wij zijn een stichting die ernaar streeft om alle veteranen te verbinden op een ongedwongen, laagdrempelige manier. Via de app Unit Victor kunnen veteranen in een veilige omgeving, nuttige informatie, nieuws en leuke events vinden. Wij willen bijdragen aan het welzijn en welbevinden van Nederlandse militairen, veteranen en hun thuisfront.

Nu willen wij onze app verbeteren naar behoeven van onze gebruikers. Daarom hebben wij een enquête gemaakt waarin wij een aantal vragen stellen over de app. Deze enquête duurt ongeveer 10 minuutjes om in te vullen.

We vragen bijvoorbeeld naar wat er goed is aan de app en waarom het fijn is om te gebruiken. Ook vragen we naar wat er verbeterd kan worden en wat u eventueel mist in de app. Verder gaan we nog kort in op een aantal functionaliteiten.

Wij zouden enorm geholpen zijn met uw deelname. Geef uw uitgebreide en eerlijke mening, daar kunnen wij iets mee! Hieronder volgt de link voor de enquête:

VETERANENDAG WINACTIE!

Ons eerste webinar!