Veteranen TV & Radio

Het radiostation voor, door en met Militairen, Veteranen & Thuisfront.

Non-stop uitzendingen, live interviews met interessante gasten, nieuws & achtergrond informatie en natuurlijk vooral veel gevarieerde muziek.

Jij bent een ‘normale’ burger? No worries, ook dan ben je vanzelfsprekend van harte welkom bij Veteranenradio.

Veteranenshop

Veteranenshop is dé webshop om al je veteranen items te halen. Op deze webshop vind je alles wat je nodig hebt als veteraan. Van baretten tot veteranenvlag producten of veteraan gerelateerde cadeaus.

Als nauwsamenwerkende partners staan wij op verschillende vlakken klaar voor veteranen en burgers. Lees gauw verder!

Samen sterk!

Geen nummers, maar mensen. Dat zijn de uitgangspunten die onze partners met elkaar verbinden. We halen graag het beste uit elkaar naar boven, en stellen daarbij het belang van de Nederlandse veteraan voorop. Deze partijen bezitten elk afzonderlijk een unieke kracht om de andere drie te versterken bij het uitdragen van hun boodschap. Dit maakt ons team uniek en ongeëvenaard.

Benieuwd naar onze partners? Lees meer over de partijen waarmee Unit Victor samenwerkt!