Alle informatie van jouw stichting of vereniging binnen handbereik met de Unit Victor app.

Waarom aansluiten?

Beste vereniging of stichting, Unit Victor bestaat voor én door veteranen. De samenwerking met andere partijen speelt daarbij een grotere rol dan ooit. Samen staan we sterk!
Unit Victor biedt veteranen verenigingen en stichtingen de mogelijkheid om slim contact te leggen en te houden met hun achterban. Alles in een veilige afgeschermde omgeving. Om het nóg makkelijker te maken hebben wij speciaal voor jullie een promotiepakket ontwikkeld. De kers op de taart, verenigingen maken Gratis gebruik van Unit Victor! Klik nu op de knop, zet in het bericht om welke vereniging het gaat en sluit je aan!

Voordelen

De Unit Victor App biedt jouw stichting of vereniging de volgende slimme communicatiemogelijkheid aan:

Eigen Pagina

Overzichtspagina met logo, afbeeldingen, alle contactinformatie met direct bellen optie en directe links naar ‘locatie navigeren’, emailadres, website en inschrijfmogelijkheid. Op jouw pagina vind je lid een overzicht van jouw Evenementen en Nieuwsberichten!

Nieuwsberichten

De mogelijkheid om belangrijk nieuws in te plannen of direct te publiceren waarop leden kunnen reageren. Of deel eenvoudig leuke tips, ervaringen en kennis met een nieuwsbericht.

Evenementen Kalender

Plan je activiteiten in bundeling en bied je leden de mogelijkheid zich aan te melden via een link. Met de locatie filter vinden leden snel en eenvoudig de relevante Evenementen bij hen in de buurt.

Aanwezigheidsfunctie

Leden of andere geïnteresseerden geven eenvoudig hun aanwezigheid door voor een event: Misschien of wel/niet aanwezig.

Podcast en Video’s

Deel kennis, ervaringen, leuke en interessante verhalen met video’s of podcasts. Of geef je leden een terugblik op de activiteiten die plaats hebben gevonden.

Notificaties

Leden ontvangen Notificaties van de Nieuwsberichten en Evenementen van de Verenigingen die zij instellen.

Connecten

Connect leden met de Buddies en chat in een veilige omgeving. Leden ontvangen Buddy suggesties op basis van hun vereniging, missie of krijgsmachtonderdeel en kunnen zien wie welke vereniging op zijn profiel heeft toegevoegd.

Poll

Peil de mening van je leden met korte vragen en betrek ze nog meer bij de activiteitenagenda.

Online support

Voor praktische vragen of moeten wij meedenken hoe we de leden activeren en bereiken met de app: stel ons uw vraag via de contactpagina of stuur direct een mail naar support@stichtingunitvictor.nl en wij denken graag met je mee.

Promotiepakket

Als je je aansluit als vereniging of stichting bij Unit Victor ontvang je nóg iets leuks: een promotiepakket! Wij zorgen dat je alles hebt om eenvoudig je doelgroep of leden op de hoogte te stellen van onze samenwerking. Hierin ontvang je:

1. Tekst of banner voor je website met afbeelding, download link en logo's.

2. Banner voor op de socials (facebook, etc.) + kort stukje tekst

3. Tekst voor een Mailing

4. Flyer/folder (exclusief drukkosten)

5. Roll-up banner (exclusief drukkosten)

6. Verzorgde webinar voor jouw leden

7. Verschillende mogelijkheden voor een aankondiging op Veteranen Radio. Nader info volgt z.s.m.!

Zo heb je direct alles tot je beschikking om professioneel met één druk op de knop de samenwerking te delen.

Zet in het bericht om welke vereniging het gaat en sluit je vereniging hieronder aan!

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op en wij schieten je zo snel mogelijk te hulp!

Sluit je vereniging aan!

support@stichtingunitvictor.nl